^Snippet(ejp);

Home > Arhiva > 2012 > Numar: 4 > Comunicare interpersonală în asistenţă socială

 Comunicare interpersonală în asistenţă socială [Interpersonal Communication in Social Work]

    by:
  • Valentina Gherunda (University of Bucharest, Faculty of Sociology and Social Work, 9 Schitu Magureanu Street, District 1, Bucharest, Romania, E-mail: valentina.gherunda@gmail.com)

Autoarea, lector doctor la Universitatea din Bucureşti, precizează de la început importanţa domeniului de care se ocupă. „Comunicarea interpersonală este un proces continuu presupunând o activitate în derulare care ţine cont de interacţiunea oamenilor între ei, fără însă să respecte un grafic precis şi liniar” (24). Această definiţie pune în valoare eficienţa procesului de comunicare interpersonală, componentă remarcabilă în domeniul asistenţei sociale tradiţionale. Volumul este util studenţilor de la facultăţile de profil, cât şi specialiştilor din acest domeniu. Până la apariţia acestei lucrări, Mirela Boteanu a publicat şi alte lucrări de specialitate, precum: „Asistenţa socială; şi specificul comunicării” în Doru Buzducea (coord.), Asistenţa Socială a Grupurilor de Risc, Bucureşti, Polirom, 2010; Limbaj şi comunicare în societate, Bucureşti, Editura Universităţii din Bucureşti, 2010; „Communication and Social Environment”, în Revista de Asistenţă Socială, Nr. 1 / 2010; „Comunicarea interpersonală şi politeţea pe Internet” în Revista de Asistenţă Socială, Nr. 1/2 / 2008.