Search

Quick Menu

News
The editorial team warmly welcome Mrs. Professor Lena Dominelli, and Mr. Professor Malcolm Payne, two prominent internationally social work personalities who have kindly accepted to be part of our journal’s International Advisory Board starting with issue no. 1/2010.
detalii
Abstracting
Review is indexed in ProQuest,EBSCO, Social Works Abstracts, CEEOL,Index Copernicus,SCIPIO,GESIS,IBSS and ERIH+

Review is accredited B+ by CNCSIS

Homepage > Archive > Numar: 4 > Book Review: Frieder Dünkel, Philip Horsfield, Andreea Păroşanu; Brussels: International Juvenile Justice Observatory

Book Review: Frieder Dünkel, Philip Horsfield, Andreea Păroşanu; Brussels: International Juvenile Justice Observatory

by:
  • Irina-Cristina Făinaru (University of Bucharest, Romania. E-mail: irina.fainaru@yahoo.com)

Cercetarea europeană în materie de justiţie restaurativă ne aduce în prim plan volumul intitulat Research and Selection of the Most Effective Juvenile Restaurative Justice Practices in Europe: Snapshots from 28 EU Member States ce îi are ca autori pe Frieder Dünkel, Philip Horsfield şi Andreea Păroşanu. Acesta este primul volum dintre cele trei publicaţii care decurg dintr-un proiect iniţiat şi condus de Consiliul European pentru Justiţia Juvenilă în anul 2014, intitulat European Model for Restaurative Justice with Juveniles (Modelul European pentru Justiţie Restaurativă cu Minori). La nivel general, proiectul are ca scop identificarea şi promovarea acelor strategii adecvate şi eficiente de implementare a măsurilor de justiţia restaurativă în ceea ce priveşte comportamentul infracţional al minorilor din ţările Uniunii Euopene. Primul volum urmăreşte realizarea unui bilanţ privind justiţia restaurativă din Europa şi identificarea celor mai bune practici ale acesteia în lucrul cu tinerii infractori în cele 28 de State Membre ale Uniunii Europene. Practic, aceste elemente reprezintă un pivot ce stă la baza construirii unui model european pentru justiţia restaurativă a minorilor, model ce va fi configurat în cel de-al doilea volum.