Cautare
 
 
Meniu rapid
 
Noutati
Echipa redacţională urează un călduros Bun venit doamnei profesor Lena Dominelli si domnului profesor Malcolm Payne, două personalităţi recunoscute la nivel internaţional în domeniul asistenţei sociale, care au acceptat ca începând cu nr. 1/2010 să facă parte din Advisory Board al Revistei de Asistenţă Socială.
detalii
Indexare
Revista este indexata in ProQuest,EBSCO, Social Work Abstracts, CEEOL,Index Copernicus,SCIPIO,GESIS,IBSS si ERIH+

Revista este acreditata B+ de catre CNCSIS

Home > Arhiva > 2020 > Numar: 4 > Organizaţia ca sistem client al asistenţei sociale în macro practica managerială şi administrativă. Studii de caz

 Organizaţia ca sistem client al asistenţei sociale în macro practica managerială şi administrativă. Studii de caz [Organization as Social Work Client in Managerial and Administrative Macro Practice. Case Studies]

    by:
  • Oana Lăcrămioara Bădărău („Petre Andrei” University from Iasi, Faculty of Sociology and Social Work, 13 Grigore Ghica Vodă, 700400, Iaşi, România; E-mail: oanabadarau2000@yahoo.co.uk)

Autori: Nicoleta Neamţu, Ştefan Lucian Cocă, Daniela Copos, Camelia Uţă, Ramona Pura, Sorana Crişan, Sanda Iakab (Balog), Antoanella Bălaş, Cluj-Napoca: Accent, 2019, 188 p.

Lucrarea „Organizaţia ca sistem client al asistenţei sociale în macro practica managerială şi administrativă. Studii de caz” a apărut în anul 2019, la Editura Accent, Cluj-Napoca. Coordonatorul lucrării este Nicoleta Neamţu, conferenţiar universitar în cadrul Departamentului de Asistenţă Socială al Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, România. Toţi autorii care au contribuit la realizarea acestui volum alături de conf. univ. dr. Nicoleta Neamţu au absolvit studii universitare de specialitate în domeniul asistenţei sociale, cel puţin la nivel de masterat (şase au absolvit programul de master în specializarea „Managementul serviciilor sociale”, organizat de Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială din cadrul Universităţii “Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca) şi majoritatea dintre aceştia deţin poziţii manageriale (de director executivi sau şef serviciu/ coordonator program sau manager de proiect) în organizaţiile pe care le-au analizat şi evaluat.