Cautare
 
 
Meniu rapid
 
Noutati
Echipa redacţională urează un călduros Bun venit doamnei profesor Lena Dominelli si domnului profesor Malcolm Payne, două personalităţi recunoscute la nivel internaţional în domeniul asistenţei sociale, care au acceptat ca începând cu nr. 1/2010 să facă parte din Advisory Board al Revistei de Asistenţă Socială.
detalii
Indexare
Revista este indexata in ProQuest,EBSCO, Social Work Abstracts, CEEOL,Index Copernicus,SCIPIO,GESIS,IBSS si ERIH+

Revista este acreditata B+ de catre CNCSIS

Home > Arhiva > 2018 > Numar: 1 > Incluziunea şcolară şi incluziunea socială a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. Contribuţii ale cadrelor didactice itinerante

Articole de: Ramona-Elena Tutunaru

Nr. 1 / 2018 - Incluziunea şcolară şi incluziunea socială a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. Contribuţii ale cadrelor didactice itinerante
Purpose: Integrated education refers to integrating into the regular/mass education system any child with special educational needs/SEN (e.g. children with sensory, physical, intellectual or language ...


Inapoi