Cautare
 
 
Meniu rapid
 
Noutati
Echipa redacţională urează un călduros Bun venit doamnei profesor Lena Dominelli si domnului profesor Malcolm Payne, două personalităţi recunoscute la nivel internaţional în domeniul asistenţei sociale, care au acceptat ca începând cu nr. 1/2010 să facă parte din Advisory Board al Revistei de Asistenţă Socială.
detalii
Indexare
Revista este indexata in ProQuest,EBSCO, Social Work Abstracts, CEEOL,Index Copernicus,SCIPIO,GESIS,IBSS si ERIH+

Revista este acreditata B+ de catre CNCSIS

Home > Arhiva > 2022 > Numar: 1 > Access and Equity in Higher Education. Case Study on the Needs of Students with Disabilities

Articole de: Antonela Savu

Nr. 1 / 2022 - Access and Equity in Higher Education. Case Study on the Needs of Students with Disabilities
The new national legislation outlines concerns for higher education institutions to ensure access for students with disabilities to the physical, information and communication environment, adapted to ...


Inapoi